0

No products in the cart.

Vi skickar de flesta av våra paket med PostNord. Har du valt detta som leveransalternativ kan du följa ditt paket genom att klicka här. Kollinumret finner du i mailet med rubriken “Leveransinformation” som du ska ha fått när du la din order.

Gick något snett i din beställning? Ingen fara, vår kundtjänst finns här för dig! Du kontaktar oss enklast via mail på info@royalta.se.

Vid köp av varor från oss har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du mottog varan (ångerrätt).
För att din retur skall bli godkänd måste produkten och produktförpackningen vara i oförändrat skick, det vill säga oskadad i obruten förpackning. Är produkten öppnad eller testad kan vi tyvärr inte godkänna en retur på grund av hygieniska skäl.
Vid ångrat köp kontaktar du kundservice på info@royalta.se för utfärdande av retursedel. Vi återbetalar inte för eventuella egna portoutlägg.

Hos oss på royalta.se har du som kund alltid 3 års reklamationsrätt på våra produkter. Reklamation ska därför, under alla omständigheter ske senast inom tre år från det att du tog emot varan. Reklamation ska göras via e-post till info@royalta.se.
Varan kommer att undersökas i enlighet med den beskrivning av eventuellt fel som du som kund lämnar i samband med reklamationen. Det är därför viktigt att du lämnar en så utförlig beskrivning som möjligt. Om varan efter undersökning befinns felfri eller utsatt för yttre åverkan och reklamationen därför inte godkänns, kommer du som kund att debiteras vår kostnad för att undersöka varan.

Ibland händer det tyvärr att paketet skadas under transporteringen. Har ditt paket en skada som verkar ha orsakats vid transportering, så är det viktigt att först anmäla detta till postombudet där du hämtar ut ditt paket och sedan till vår kundtjänst på info@royalta.se Om du redan vid utlämningsstället ser att kartongen är skadad, är det bättre att du inte hämtar ut paketet utan låter det gå i retur till oss. Kontakta då kundservice så hjälper vi dig att ordna ett nytt utskick.  När vi skickar ett paket väger vi alla produkterna tillsammans med paketet. När paketet ankommer till ombudet blir paketet vägt igen och vikten ska stämma överens. Alla varor som står med på fakturan måste scannas innan paketet kan skickas från oss. En kontroll i vårt packsystem visar att alla varor i beställningen har scannats och därmed vet vi med säkerhet att de var med i paketet när det skickades från oss.  Skulle det då saknas varor så är det något som skett under transporten av paketet, detta ska då reklameras till Postnord. Viktigt enligt Postnord är att du har emballaget från paketet kvar och att anmälan görs inom 7 dagar från mottagande. Vid synlig skada på paketet görs anmälan direkt till postombudet. Postnord gör sedan en utredning om paketet har någon åverkan och om det har förlorat vikt under transporten, sedan görs en bedömning och de återkommer till dig med ett svar. Du genomför denna reklamation på Postnords webbplats.

Vid köp av varor från oss har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du mottog varan (ångerrätt). 
För att din retur skall bli godkänd måste produkten och produktförpackningen vara i oförändrat skick, det vill säga oskadad i obruten förpackning. Är produkten öppnad eller testad kan vi tyvärr inte godkänna en retur på grund av hygieniska skäl. 

Vid ångrat köp kontaktar du kundservice på info@royalta.se för utfärdande av retursedel. Vi återbetalar inte för eventuella egna portoutlägg.

Ibland händer det tyvärr att paketet skadas under transporteringen. Har ditt paket en skada som verkar ha orsakats vid transportering, så är det viktigt att först anmäla detta till postombudet där du hämtar ut ditt paket och sedan till vår kundtjänst på info@royalta.se. Om du redan vid utlämningsstället ser att kartongen är skadad, är det bättre att du inte hämtar ut paketet utan låter det gå i retur till oss. Kontakta då kundservice så hjälper vi dig att ordna ett nytt utskick.
Välj din valuta
SEK Svenska kronor
EUR Euro